Du skojar!?

Jessica Alvrud <33 (-) om Home-:
Har något tråkigt att berätta, Nata har gått bort , tänkte att du kanske ville veta ;( <3<3<3
IP:-


Sv; DU SKOJJAAAAAAAR?! Ommgg.. Shiiiit  jag gråter så mycket! Jag älskar dom så mycket! Stackar Nata, och stackars Colin som inte kan leva ensam?! :/ Hoppas Colin får mycket kärlek och hoppas att nata har det bra.... i döden.. :'(

Ni som inte vet så när jag fyllde 10 så fick jag två fåglar till födelsedag av min moster, hennes man och små kusinerna.- Jah.. det var då Nata och Colin, dom hade aldrig kommit ifrån varandra! Men jag tyckte dom var jobbig eftersom att dom bajsade, åt på blommor osv.- så jag tänkte att Jessica kunde ta över dom.. och dom levde i 7 år.- dom fyller även år samma dag som jag! Och även om jessica hade fått dom/ köpt dom så var dom som om dom var mina fortfarande, och eftersom Nata nu har dött så är colin ensam och eftersom att Colin inte klarar att vara ensam så kommer han förmodligen dö.. :/ R.I.P NATA♥

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0