Home-

Hejsan alla, är hemma nu! Guuuuud såååå sköönt väder? Asså jag kunde knappt överleva på bussen. Är det här värkligen sverige? haha.

Kom hem för ungefär fem minuter. Loggade in på facebook och kollade om Erna var inloggad.. och det var hon... inte!
jag vill att hon ska följa med mig till Kista Centrum och kolla en grej på kicks med mig. Ah, aja.. får väll ringa henne..
Har laddat kameran hela dagen bara för att vi ska till grönan imorgon med klassen! :D ÅÅÅÅÅÅHHH vad jag längtar!! Bara att på vägen dit ska jag och Jessica åka med Joel och Oskar i våran klass + att det är Jessicas pappa som kör oss så jessica kommer sitta fram, och jag kommer sitta bak.... med killarna... kul.. haha, hoppas dom inte ser det här då? ;) Men Bloggar sen när jag har varit i Kista och så.. Puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: jessica Alvrud<33

Har något tråkigt att berätta, Nata har gått bort , tänkte att du kanske ville veta ;( <3<3<3

2012-05-22 @ 16:54:06
URL: http://meje.blogg.se/
Postat av: Amanda lundh <3

Haha, vettefan, men bryr mig inte. Hoppas du har det bra i sol och snälla hälsa alla :)

2012-05-22 @ 18:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0