Vad heter dina Bästavänner/ bästavän?

Vad heter dina Bästavänner/ bästavän?

Det frågan tänkte jag ta och svara på..

Har fyra bästavänner.. Jessica Alvrud, Emma Innala, Kandra Wahlgren och Melinda Wagman.

Jessica Alvrud har jag känt sen hon började i våran klass, i sjökarbyskolan.. och det var i 3:an.
och hon har en
stor del i mitt hjärta!♥ Jessica kallar jag jessie och även babyface. och jag bara älskar henne.- har dissat henne många gånger i livet men ändå har hon stannat på min sida! därför är hon så speciel!


Emma innala har jag känt länge, hon har gått i min pararellklass sen 6år.- men inte förens början av 6:an har jag förstått att hon är en underbar person som också har en stor del i mitt hjärta♥

Kandra Wahlgren har jag känt sen hon började i min klass i sjökarbyskolan i 3an.- Kandra och jag träffas inte lika mycket eftersom att vi inte går i samma klass, samma skolan.. längre. men vi träffas ändå såfort vi har tid! Och hon har ockå en stor del i mitt hjärta!


Melinda Wagman har jag känt sen början av 6an när jag bytte skola. Hon har också en väldigt stor del i mitt hjärta!
Har mååånga minnen med henne på bara några månader, vi gör alltid nått kul tillsammans. Ibland bråkar vi väääldigt illa men och? det är bara kärleks bråk bästavänner kärlek.. ♥



Det var svaret på denna fråga, kram! :)♥


Kommentarer
Postat av: jessica Alvrud<33

2:an faktigst! xD

Älskar dig!<3

2012-05-22 @ 15:29:33
URL: http://meje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0