Tjejmiddag!

Hej alla, idag vaknade jag klockan 10, jag började med att ducha, sen torka håret och allt! Efter det gick jag till tvättstugan, la in kläderna i tvätt maskinen. Sen städade jag rummet, efter att jag städade rummet så  började jag sminka mig, klä på mig. Fixa mig helt enkelt. Efter det så fixade jag ett kort till en tjej som heter Alina från mig och Erna.
Sen skypeade jag typ en minut med en killkompis, sen var klockan fem i 1. Erna kom hem till mig, och vi drog till Alina, på tjejmiddag. Sen har vi vart på tjejmiddag från 1- halv tio... :P: eller tjejmiddagen slutade halv 5 men våra mammor kom så vi alla stannade till halv tio.  Så kom hem för 45 minuter. Haha, liiite lång tjejmiddag xd. Har tyvär inga bilder eftersom att jag inte har laddare till min kamera, så jag kan inte ladda den.. Men en annan bild från datan kanske funkar? ;)

shit vad gammal bild.. :O

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejhej xD random kommentar jag vet xD

2012-05-13 @ 15:31:40
URL: http://thesork.blogg.se/
Postat av: Elma Zahirovic

Hej selma!:) Har en fråga, varför kallar du dina bästisar för typ snor...nånting och hängbrallan typ?

och kallar dom dig för nått? :) kram hoppas vi ses snart! :D

2012-05-13 @ 19:10:32
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0