Svar på tal-


Sv; Hej Bästa syssling! Bra fråga, det började med att jag knappt umgådes med dom, och jag umgådes med min bästavän Jessica. En dag blev jessica sjuk, hon var sjuk en hel vecka. Så jag började dom bättre och bättre. Dom började kalla mig för Babianarsle utan anlednig, sen började vi kalla Emma för Snorbobban för att hon sa att hon hade en snorkråka i näsan
Sorry Emma!- Sen så hade Melinda hängiga brallor, så vi började kalla henne för Hängbrallan. Och om inte Jessica hade vart sjuk den veckan så skulle inte jag, Emma och Melinda kommit så nära varandra som att vi faktiskt är bästavänner! hahah, tack jessica xd ♥
Men det var vår lilla historia..!

Kram

Kommentarer
Postat av: Amanda Lundh

Sv: jag vet.

2012-05-13 @ 19:53:56
URL: http://lundhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0