Selma smothie

Tänkte visa hur jag brukar göra mina smothisar! :D


1. Först häller du någon yoghurt, jag brukar ha svartvinbärs yoghurt. Men det går bra med någon annan yoghurt.

2. Sen häller du i frysta bär som du kan köpa vart som hälst. Jag brukar ta blåbär och hallon. Men du kan ta nått annat! :)

3. Sen kan du lägga till mer frukt, jag brukar ta vanliga jordgubbar.

4. Sen är det dax för vispning!

5. Fortsätt vispa..

6. Nu ser det ut såhär. Nu är det bara att hälla det i något glas sen, njuuuuuuuuut!

(7. om man vill så kan man lägga någon jordgubbe eller något på)

Så, börja fixa och njuuuuut! Perfekt till jobbiga dagar! hoppas ni blev bra tipsade. Kram


Kommentarer
Postat av: Melinda Wagman

Det där ska jag testa haha, fett gott det ser ut :)

2012-05-31 @ 17:10:41
URL: http://melindawagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0