satsa på bloggen.

Hejsan alla! Eller ska jag säga godmorgon?..
Idag efter skolan ska jag bara hem packa och mamma hämtar mig fyra hos pappa... okej det dära blev... krångligt, skit samma. Det var inte det jag ville säga..

Jag ska börja satsa på min blogg, jag har fått ny design/Header, jag ska fixa mycket mer med bloggen.. Jag ska satsa upp till 100%. Jag ska även flytta statistiken uppåt, inte för att jag skriver för  att få upp min statistik. Jag skriver bara för att det är kul igentlligen, men som sagt.. ska flytta mig en nivå upp!

Vill inte att min blogg ska bli känd, utan vill bara skriva av mig men ändå ha fin blogg, med fin design.. osv. Ni förstår.

Börjar satsa nästa vecka eftersom att den här veckan kommer bloggen vara under renovering!
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0