Picture from Gröna Lund 23/5- 2012


Jessica i bilen påväg dit

"jag och mina nya bästakompisar" Ser ni att Oskar gör öron på mig? aah

Jessica med mina nya bästavänner.. Och oskar igen.. där bakom........

Några från vår klass åker nyckelpigan xd

Rassan (Rasmus) & Hannes :D


Melinda och jag i Lustigahuset.. :)

Jessica i lustiga huset!

Jag och jessica, älsklingen i Kärlekstunneln♥

Emma och Melinda mina älsklingar i kärlekstunneln




Läskig bild.. Jessicas armar är blåa! var är min andra arm? :O

Jag fottade i kärlekstunneln

Melinda och Emma, mina älsklingar i kärlekstunneln


Vi tar en paus

Jag och älsklingen Emma


Jessica och Emma åker katapullten


Ni får rseten imorgon eller någon gång i helgen :P puss puss :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså fyfan vad det var läskigt att åka frittfall men ändå kul på samma gång :)

2012-05-25 @ 16:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0