Onsdag gröna lund!

Hejsan alla små barn.. om inte det är ungdommar som är äldre än mig som läser.. hehe.-

Det jag tänkte berätta två bra och en dålig nyhet för er..  vi börjar med bra, dålig , bra, okej? :D

Okej bra, jag ska till gröna lund på onsdag! det kanske inte var såå bra för er då.. Vi ska dra dit med klassen, från tre på eftermiddagen till 11 på kvällen.. Ska förmodligen sova hos Melinda eller Jessica den natten, bara för skojs skull! Så den dagen kommer äga! :D

Dåliga, Kommer inte vara uppdatering den dagen, kanske på morgonen och kanske på kvällen runt 12? But im not sure..
Kanske blir några tidinställda också? Men kanske bara två.. Om det skulle va så att jag ens gör några tidinställda.

Bra igen, JAG TAR MED MIG KAMERAN! haha, vilken nyhet Wooow? .. Nej men kommer fota mycket, och ni kommer självklart få se dom!! =)

ÅÅÅH vad jag läääääängtar! Tre dagar, vem kan vänta såå länge? haha, men det bästa är.. eftersom att det är vardag och på kvällen så är det nog inte många som är där.. så det betyder att vi får göra vad vi vill!.. nästan.
- ingen kö, inge "aah suck, kommer inte hinna åka nått annat", inge stå och vänta!
Och såklart så kommer jag ta med mig pengar till spökhuset också! :D Ska även ta med mig extra pengar till att tävla, vinna. och till mat, köpa foto. Asso, jag har väntat på det här två/tre veckor tillbaka, då dom sa det till oss! har till och med drömt om det några gånger. Okej nu låter det som om jag aldrig varit där, haha.. Men med hela klassen..? Det är ju en annan grej?

Det var det jag ville säga, hehe.. mycket att läsa.. Men VIKTIG information.
Nu ska jag sova.. kommer inte klara dagen imorgon annars.. :P Godnatt säger jag bara..

+

=
Tillsammans♥


Har en fråga.. vad är er favorit karusell? min är iallafall insane och extreme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0