Mina 3 dagar..

Hejsan alla. Vet att jag inte bloggat men har inte haft tillgång till internet i helgen, och om jag skulle ha det skullle jag inte bloggat.. För jag sov hos min kusin från fredag- Måndag. Så jag kände att det bara skulle bli tråkigt för henne lixom.. Men har ändå bara vart ute.. Skrivit lite i en bok i skolan.. Och spelat olika spel med henne, har även köpt en massa godis! Och i fredags.. kollade ni på Eurovision? Sverige vann!! :D Vilka hejjade ni på? Själv hejade jag såklart på Sverige & Serbien! :)



As-grymma! Fans vääldigt många bra mer.. Exempel Makedonien! :)
Men bloggar senare kanske! :)

Kommentarer
Postat av: erna

jag heja på ryssland de kom 2:a

2012-05-30 @ 17:23:04
URL: http://photoselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0