Krig i skolan!

Hejsan alla, har inte kunnat blogga av en anledning. Men idag har jag vart barnvakt, typ. Kul!.. :)
Men idag på rasten har jag bara haft krig med Musse, Mimmi.. och Kalle.. Fullt med sand i mitt hår, så då fattar ni väll att jag ska ducha?

Det här inlägget skrev jag för nästan 3 timmar sen, men fortsätter på den här.. hahah xd

Im sexy and i know it.
Jag har gjort mycket idag!, har vart barnvakt till fyra personer. Har även Vart ute med dom nästan hela dagen, eller tills nu, halv elva på kvällen! ;) Just nu sitter jag och kollar på Du, Jag och Dupree, väldigt kul! Har sett den drygt 9 gånger! hahah xd. Men man tröttnar aldrig på den! :D Men snart ska ducha!.. Sköönt att få ut det här jävla gruset ur hårbotten. Som Måns, Kalle och Melinda har gjort! Haha, var faktiskt kul. Okej nu ska jag fortsätta kolla på filmen! kramisar sålänge! :) ♥

PS. Förlåt för webb-bilder och allt, men min kameraladdare är borta och min kamera är tom med        batterier..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0