Kamping

Hejsan! Imorgon efter skolan ska jag och Melinda bli upphämtade och vi ska till Nortälje och kampa hela helgen. Det kommer bli nice! Men det som inte kommer bli nice är att jag inte kommer kunna blogga så bra.. Så Clara Torpman ska blogga här istället! Men kanske slänger in nått inlägg? Men det kommer inte vara så mycke.. Men det jag mer ville säga var.. haha.. kommer inte ihåg?:O Men det kanske blir nått inlägg på morgonen men är inte säker. Ska säga godnatt och förlåt för inte så bra uppdatering men hade värkligen ingen tid idag. Har pluggat, packat, städat sen jag kom hem idag.. Men det var det jag ville säga.. Puss puss

Älskar er älsklingar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0