Just that you know, im with Melinda♥

Hej alla, fett skum rubrik.. eller vad tycker ni? haha, skitsamma....nu kör vi lite seriöst!
Just nu sitter jag med Melinda hemma hos mig! :) Hon ska sova här. Det ska bli kul, Vi ska kolla på Jag saknar dig♥
Ohh, Vad jag kommer fucking gråta, jaja.. :/  Bästa filmen jag sätt ändå! :D Jag har ju faktiskt inget att säga? Förutom att dagen har varit jobbig..Hos oss i klassen så är den längsta dagen faktiskt på fredagar. Det ska den väll inte vara? :O Det ska vara den kortaste.. Ja, kul för er att veta. Men Jag lovar att jag bloggar mer sen! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra blogg :)

2012-05-05 @ 09:07:57
URL: http://idaeveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0