Hemma från Dommarudden!

Tjenare! Kom hem från dommarudden runt fyra, har bara inte orkat blogga helt enkelt.- Em.. vi har fotat men kan kanske lägga ut dom, har inte så mycket ork för det. När jag kom hem så satte jag mig vid datorn och kollade på film i en timma sen har jag skypeat i en timma.- efter det tog jag mig till köket och fixade melon till mig, jag tog med mig datan och melon ut på balkongen, så nu sitter jag ute på balkongen. Därför känner jag att jag inte bloggat så mycket idag..

Men ska lägga in bilderna från igår kväll nu, puss puss :*

Coolingar? Alltiiiiiiiid! :*

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hej :). det skulle vara jätte snällt om du gick in på min blogg och skrev några frågor på min frågestund . Tänk på att den som skriver mest frågor får en länkning <3. Lycka till :)

2012-05-20 @ 18:33:52
URL: http://nathaliiebiieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0