Grilla

Hejsan, godmorgon, goddag! :)

idag väkte jessica mig genom att kickla mig på fötterna.- Men jag somnade om. Efter typ en timma så var klockan runt halv 11 och pappa väkte mig. Vi åt, sen gick vi in till mitt rum och var på en varsin dator, jag kollade på film, jag vet inte vad jessica gjorde. Men iallafall jessica ska hem tre typ, eller senare, men grejen är den att vi ska hinna åka till nått ställe som garnsviken, dommarudden eller nått annat ställe? men jag tror vi lämnar henne efter att vi varit där.. eller vi skulle höra med jessicas mamma på telefon men vi ska iallafall grilla där. Kommer ju bli niceee!:D Men iallafall, vi kommer säkert ha två iphones, en var. Och blogga på! ssååå yes! Bloggar sen då, puss och kram♥
ps. bilder från igår kväll kommer! :D

man får väll bjuda på sig ibland? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHGAHS AJJJ

2012-05-20 @ 16:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0