Godmorning my darlings..

Tagen av mig, selma
tagen med en "olympus digital ......"
taget vid donken i Åkersberga!
Godmorgon alla! Ursäkta att jag inte bloggade igår fast jag lovade men hade ingen internet på hela kvällen.
Har fortfarande inte det på min dator, bloggar från mammas.. Skummis min dator är.. :/ Men idag är min längsta dag. Börjar 20 över 8 har bara vanliga, tråkiga lektioner idag, Sen slutar jag halv tre.. och mamma hämtar min halv 4! Ååååh är så trött, har np. engelska muntligt idag, har fan haft typ 6 prov den här veckan! Eller... det känns som de? jaja, skitesamma. Bloggar såfort jag kommer hem! Whooooooooooohooooooo Freeeeedag idag vafan! :D
Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0