GLÖM INTE TÄVLINGEN!!

För er som är nya så kopierar jag tävlingen så får ni passa på! :D
Kommer ni ihåg att jag skrev att jag sammarbetar med Melinda wagman? Nu har jag startat en tävling med henne!

Om ni inte ser vad det står så här kommer så ni kan se;


"Den som komenterar mest på BÅDA bloggarna kommer bli länkad i bloggen i två hela månader! Vinnaren kommer även få en redigerad bild av oss (men bara om den vill!)
Så komigen, Börja bomba oss med komentarer!:D"

(på bilden står det inte när den avslutas, men jag skriver det här! den avslutas om 2 daga med denhär, den 23 maj)
Det roliga är att vi kommer bäretta vinnaren i ett videoklipp, och på det videoklippet så kommer vi vara på Gröna lund med klassen! :D Melindas blogg HÄR. http://melindawagman.blogg.se/♥ ps. Hennes blogg äger!
KRAM♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0