Dagen pang poff ping borta?

Förlåt att jag inte har bloggat, men har faktiskt en anledning! Min dag har nämligen bara försvunningt iväg.

Idag vaknade jag och Melinda halv 11, har tänkt och göra tre inlägg, men har bara låtit dom vara- Vi skypeade med två killar.. Sen runt 11 kommer pappa in i rummet och säger att vi ska äta frukost. Och såklart blir det pappas goda Amerikanska pannkakor! Och man kan ju säga att det var sååååååååååå gott!  Jag och Melinda åt klart och direkt in i mitt rum och fortsatte skypea vara på datorn osv.  Precis när vi ska planera min dag så ringer hennes mamma, och säger att hon ska ta bussen till Nortälje, dom var på kampingen, och melinda skulle dit själv. Så jag följde henne till centrum station och köpte en glass var och väntade på bussen i tio minuter..
När jag kom hem så satt jag lite vid datorn, ingen rolig var inne nogånstans.  Så jag råkade somna, och vaknar nu... och undrar vilken dag det är, om det inte är skola idag? Var helt snurrig. Och jag frågar pappa hur mycke klockan är och han säger 20 i 7!? Vafan, har jag sovit så fucking länge?! Jaja, bloggar när jag har lust.. man kan inte säga att jag precis har lust att blogga.. så bloggar sen inte nu direkt efter, om ni fattar? :) Kram ♥
Och innan jag somnade så han jag redigera en liten bild, vad tycker ni?  vill ni se den värkliga?

och dethär är den riktiga!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0