Clara här!

Hej! Det är jag som är Clara Torpman, like you know, och jag ska berätta lite om mig själv...
Jag går i Internationella Engelska Skolan i Täby i 5:an. Jag är 12 år & det här är kanske lite random men - jag älskar gurka! Grönsaken, ni readers kanske får intrycket på mig att jag e typ.. En galen blondin.. Men nejnej, såklart inte! :') Men helt ärligt, på kvällarna äter jag gurka. Aja, jag går på Calle Flygares Teaterskola på lördagar, men nu är terminen slut. På fritiden är jag typ 24/7 med kompisar, och iblaaaand på Måndagar går jag på handbollsträningarna. Men. Jag suger på handboll & detär typ ingen som kommer, så..
jag har själv en blogg, fast på en annan bloggportal som jag tycker är lättare. http://gurkaa.bloggplatsen.se
Ett till bevis på att jag älskar gurka? Ni kan fråga mig saker också - om ni vill! :')

Jag tycker att Selmas blogg är en awesome blogg och dessutom tar hon gruesome bilder!
Imorgon kommer jag inte kunna blogga på den här bloggen för att jag är på klassresa till Lördag eftermiddag - men då gästbloggar jag såklart!
Hittade precis en bild jag ser ut som ett spöke på (1 månad sen ca) vill ni se?

Creepy.

/Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0