AAAAAhhhhh! Dööööör! .. prutt. Vad snackar jag om? Konstig rubrik? Okej konsentrera dig i inlägget nu! Läs inte då?, Men seriöst kolla i inlägget nu!!! Hej då. Kolla i själva inlägget nu; Men gör det då, hahah skojar bara med er nu!


Mobba inte bilden. Fattar inte rubriken själv.. så fråga inte! hahha xd.

Hejsan alla! Vad gör ni? Själv pluggar jag till ett prov som jag har imorgon. Kan allt men mamma säger att jag borde plugga ändå satt jag får in det i huvet.. helt. Ni har väll inte glömt tävlingen? För tänk ni får bli länkade bland alla mina ___ läsare och alla melindas ___ läsare i 2 hela månader?! Kom igen! :D imorgon har vi engelska Np (nationeltprov) så istället för att börja nio så börjar vi 20 över 8!? vafan.. bajs.. :P jaja, nu ska jag ta och dusha, fortsätta plugga satt jag får in det sista i huvet, sen ska jag sova runt 10? Tuff dag idag.. Ses sen, kram♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

SVAR: ja vi har huset på gränsen till kroatien och bosninen ;>

2012-05-07 @ 19:50:17
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: jessica Alvrud<33

åhh vad jag hatar skolan ,gör inte du det?<333

2012-05-07 @ 23:27:27
URL: http://meje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0