17 Maj- 2012

Hejsan, tänkte berätta min dag lite smått. :)

började med att jag och Kandra vaknade tidigt imorse. Halv tio. För den underbara solen sken in så det var så ljust.
Så vi kollade på film till halv tolv.- vi gick upp och åt. Sen lekte vi lite med hennes lillebrorsa.- Efter det så gick vi ner till gäststugan och fortsatte kolla på film. Efter att vi kollat på två delar av Maria Wern. Så hör vi någon som bankar på dörren. Och det är lilla Sidd. Kandras yngsta brorsa! Så vi gick upp började städa upp efter oss i gäststugan, och sidd han fick hjälpa till! :) Sen gick vi ut, gunga lite, lekte med Sidd.. osv. Efter det var klockan redan fyra så då kom min låtsasmamma och hämta mig. sen kom jag hem, åt lunch.. efter två glassar- sen råkade jag somna. Efter det vaknade jag runt halv 11. Sen så har jag skypeat tills nu.vill bara gå och lägga mig igen!

förlåt för att jag inte har skrivit men som ni ser så har jag mest sovit idag :P Men imorgon blir det ändring! :)
Säger godnatt nu. Jag ska ladda till imorgon då jag kommer blogga mycket mer! :D Kraaaaaaam♥
En bild från idag/igår;

Omd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0