16 Maj- 2012

Tja tja bloggen!

Dagen började som vanligt,- skola. Drama, Engelska, so, studietid... osv. Sen kom idrotten, Vi hade jätte kul tills...
jessica krockade i en tjej, och alla hörde ett skrik. Hon skrek så mycket, alla trodde hon hade fått en spricka i armen eller brutit den.- jag gick med henne till skolsyster, hon fick två alvedon, och bandash vetefan hur det stavas?.
Sen efter en stund så kom hennes mamma, och dom åkte till sjukhuset.- Såfort jag kom hem så ringde jag henne och kollade hur hon mådde, och hon mådde prima, Det var inget brutet, hon hade ingen spricka utan hon hade bara sträkt muskeln.

Men sen råkade jag somna och jag sov till nu! eller för en halvtimma sen så vaknade jag då.
kandra kommer och hämtar mig snart.- Men bloggar kanske sen! Kram♥

Gud vilken gammal bild. Typ två år sedan? Älskar dig Kandriiiiiis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0