15 Maj- 2012

Goddagens! Lovade att jag skulle blogga imorse, men jag "försåv" mig. Eller jag låg bara i sängen till 8 och jag skulle åka kvart över 8. När jag väl kom fram till skolan så kom jag på att jag var 45 minuter för tidig -.- aaaaah.
Men Melinda var iallafall i skolan! Så vi gungade till fem över nio! Sen var det skola som vanligt, efter skolan gick jag till centrum och kollade jobb till nästa vecka. kan bäretta vad det är för jobb grej ikväll! Men iallafall, nu ska jag åka till stockholm och äta på rerturang! Kanske, om inte 1D har åkt kanske jag kan se dom? Är inte nått stort fan av dom!..


tycker inte den här bilden var specielt snygg. Har inte lagt ut den någon stans. Men men.. :)

Kram på er! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Fixat :) hoppas att det funkar nu :)

2012-05-15 @ 19:41:31
URL: http://idaeveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0