13 Maj- 2012

Hej alla, tänkte prata om min dag, idag. 13 Maj- 2012.

Började med att vakna klockan 11. Jag ringde Erna och sa att hon kunde komma efter en timme.- Sen ringde jag Alina och bad henne komma och då så bästemde vi att hos skulle komma efter 50 minuter. När hon kom, så dansade vi 5 minuter. Sen mötte vi Erna och drog hem till mig, vi dansade lite sen så gick vi ut, köpte en varsin bröd-grej och satte oss på ett ställe, och vi åt där. Efter det drog vi till PIA, en videobutik- köpte gott godis, sen drog vi till Emma(inte snorbobban). Hämta henne och var ute till 4 ungefär- Sen fick vi pengar av våra mammor och vi drog till kista och åt. Sen var vi där, vi gjorde lite saker, chillade.. osv. Det var typ min dag förutom att jag åkte till mormor och morfar på kvällen runt 6 eftersom att dom kom tillbaka från Bosninen igår! :) Kram♥



Kommentarer
Postat av: erna

står du på den på riktigt!? :) <3

2012-05-18 @ 15:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0