YEEEEEEEEEES!

Hejsan alla! :)
 
Vaknade upp och slängde mig direkt på datorn. Vet ni vad jag märkte när jag loggade in? JAG HAR FÅTT DEN NYA BLOGG.SE, ÄNTLIGEN! Den är såå awsome. Men liite krånglig, men jag klarar mig! Jag vet inte varför men jag blir mycket mer sugen på att blogga nu när jag har fått nya blogg.se. Och det bästa är att man inte behöver lägga in bilder en och en.. utan man kan lägga in flera bilder samtidigt! Grymt juh!?

Iallafall idag så ska jag först till Kista Galleria med brorsans tjej.. efter det ska vi direkt hem. Sen ska hon åka hem till henne i Halmstad. Så då ska jag och Erna göra nått skojsit! Men bloggar sen då! Kram♥
Mina små älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Svar: Nej, det är Lilli's dator :D

2012-06-19 @ 11:28:57
URL: http://jojosdailystories.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0