VILL HAAAAA!



När jag var yngre hade jag en sånhär fast en svart. Jag fick den av mamma,pappa,farfar,farmor,mormor,morfar och brorsan dårah.. i födelsedagspresent. Jag blev jätte glad jag använde den jätte mycket. Men den gick sönder.

För er som inte fattar så är det en el-spark. - Man gasar, bromsar. Men man ska inte snvända den i regnet!
jag sparar  till en såndär. Och jag vill ha just den. Rosa färg ska det även vara.  Om inte lila.. men det finns ju inte. Om det skulle funnits så skulle jag lungt ta den!
- En elspark kostar runt 1.549:- Men köper det efter sommarlovet för då har jag samlat till lite pengar-. Hoppas pappa och mamma kan bindra med lite! :)
Om inte dom kan köpa den åt mig? ;) Hehe.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0