Dagen + babbel.. :P

Godmorgon alla.
Idag ska jag antingen dra någonstans med familjen eller vara med Moah.. Hoppas Moah för jag pallar inte vara så mycket ute och så idag. Det är ju fult väder ute.. Men har nästan ingen ork för nått idag.

Har redan börjat att fundera på vad jag ska ta med mig till Bosnien fast jag åker om en vecka och en dag.. för att vara exakt ;)- Har även redan funderat på att vilken färg jag ska ha på min moppe fast det är två år kvar! hahah xd! Är ganska för snabb ibland men inte om det gäller skolan.. jag fattar inte vad jag just skrev? :O

Tycker ni jag är skum? För det tycker dom flästa.. Jag, själv tycker jag är...... skum.
"vad ska jag blogga om"
Som ni ser så har jag inget att blogga om..  Men nu ska jag fixa mig puss puss!

Kommentarer
Postat av: aidaaaaaaaa

Du kan ju alltid blogga om mig ;) Love uuu & jag tycker vi ska ses innan vi drar till Bosnien jao :*

2012-06-16 @ 20:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0