Under Bosnien& Kroatien resan..

Under sommaren kommer inte jag kunna blogga. Dels för att jag inte hinner och dels för att jag är på semester?! Jag kan inte sitta och tänka på att jag ska blogga medans jag är utomlands. Då är jag där för semester..Men Jag kommer blogga såfort jag kommer tillbaka! Kankse nått inlägg ibland kan jag lägga in så att ni vet vart jag ligger. Men sen kanske kommer Emma ta hand om min blogg under sommaren. Men Hon har ju också semester så det är ju inte säkert. Men vi får väll se? Hoppas ni förstår och så!

Men hörrni? Jag kan ju fortfarande blogga som vanligt tills på Söndag? :) Börjar ikväll! :D

Kommentarer
Postat av: jessica <33

Om du vill så kan jag oxå hjälp till att blogga :D Hör av dig om du vill det!

<3<3

2012-06-16 @ 18:54:01
URL: http://jessicaalvrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0