Tjena!

Hej everybody! Clara här. Kom precis hem från vår klassresa, det första jag gjorde var att logga in på Selmas blogg & göra varm choklad & ta en bit gurka. Apropå gurka, efter middagen igår ropade min killbästis mamma på mig - jag sprang till henne och hon sa - vill du ha gurka?! Och så fick jag gurka! :)Ett stort fat - fullt med gurk-bitar! Awesome. Det regnade - men vi låtsades som ingenting. Vi badade! Det var iskallt, men föräldrarna fixade med bastu. Det var chill! När jag satt i bilen på väg hem blev jag överraskad & rädd... Jag berättade för mamma om att jag, Sosso, Frida & Isa såg en tjej, på samma kant av sjön men en bit bort, stå och kolla ut över vattnet. (Drängsjön hette det typ) och då sa mamma en hitorie om en dräng som skulle ro över till sin ''älskade'' och drunknade och tjejen såg allt, det var flera hundra år sedan, och mamma säger att det verkligen spökar där på riktigt. Jag visste att det spökade, men jag tror ju inte på spöken...
'
Vill säga grattis till de nyblivna jättesöta paren Maya & Edward, Elin & Emil, Viktor & Charlie! ♥
/Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0