This is me!

Hej på er! Det är jag som är Emma och jag ska blogga här under tiden tills lilla Selma
är försvunnen! ;) Jag kommer blogga så mycket jag kan men jag har båt och så, så det
kan vara ett hinder!! Men nu i helgen så ska jag bort från och med torsdag till söndag,
jag ska spela cup i skövde med fotbollslaget, SO YES....då vet ni det och jag har ingen smartphone
så jag kan inte blogga från telefonen,tyvärr! Men ja lite fakta om mig kanske jag ska ta?
 
 
 
THIS IS ME.
 
Jag bor här i Åkersberga och går i en skola som heter solskifet!
Jag har en katt som heter Liston ( VÄRLDENS BÄSTA KATT, fråga selma om ni inte tror mig)
Jag själv kan få ett temprament över lixom ingenting, men jag har gått igenom mycket som
bara 13 år!
 
Har inget mer och säga så, puss!
 
this is me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0