Pallar inte..

Hörni.. Vet ni vad? :) Min internet laggar nu.. jag orkar inte hålla på och vänta i 3 minuter för varje bild. Lägger in del 1 på bilderna imorgon istället.. om jag hinner då ;) just nu sitter jag och smaskar på en bulle:) och dricker varm oboy. samtidigt som jag skypear med Melinda mysigt! haha.. Men har även precis planerat Bosnien men mamma och pappa. Passet ska fram, resväskan ska fram, det känns som om jag ska åka om typ 3 veckor redan?, Oj juste jag ska ju åka om tre veckor! hahhahaha xd. Okej det där kanske inte var lika kul för er då. Vi åker den 25. Och man får väll hoppas på att någon kan ta hand om bloggen eller om jag ska ta med mig datan till Bosnien? :O Vi får se.. ska iallafall vara där i 2 månader! :D Men Ja.. det var det jag ville säga. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0