Nya blogg.se

Nya blogg.se..
Har ni fått den nya blogg.se? För några av mina kompisar har inte fått det och dom flästa har. Jag har inte fått den nya.
Men kommer jag få den senare eller inte alls? För har sett på mina kompisar som har fått den nya och sett att den är jätte lätt! Skulle värkligen vilja ha den! Den värkar så lätt och allt! Men jag får väll vänta och se.. Haha, vet att ni inte bryr er men skulle ändå vara snällt om någon kunde bara svara facebook, komentar mail? :)
Facebook= Selma Pašalić                   
Mail= [email protected]

Ha det bra, bloggar senare!

Kommentarer
Postat av: jessica <33

Jag har inte heller fått den ?

Ha det bra!<3<3<3

2012-06-16 @ 18:52:38
URL: http://jessicaalvrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0