Mot Kandra!

För bara typ en halvtimma sen så satt jag hemma hos Erna och chillade. Då får jag ett medelande från kandra "Hej bästavän, vill du sova idag? Vi kan gå på bio imorgon, jag bjuder! Vi hämtar dig isåfall om 45 minuter" Så jag springer hem, packar.. tar ut kläder som jag ska ta med mig till Bosnien. Och nu sitter jag här med datorn i knät och väntar på Kandra! :D Och imorgon som sagt så ska vi typ på bio. Kommer noginte blogga för jag kan nog inte få till internet där ute.. dom bor ganska långt ut mot havet.. mer i skogen om man säger så. Men om jag får till internet så bloggar jag såklart! Kankse kan blogga från Kandras iphone? .. ;) Jag vet att jag sagt att jag skulle "samla" upp krafterrna för att bomba med uppdatering idag.. Men det blev ju ingen bloggning. Hade fullt upp hela dagen. Och då säger jag inte så bara för att bortförklara mig utan för att det är sant. Men ska kolla på nicke nyfiken tills Kandra kommer hahah xd.- Så jag bloggar såfort jag får tag i internet.. om jag inte får tag i internet.. så bloggar jag såfort jag kommer hem, älskar er puss♥
Jag och Jessica för ganska länge sen.. Älskar dig cheyen! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0