Jessica här Jaoo!

Heej alla Selma bloggläsare :D
Jag heter då Jessica som ni kanske fattade i rubriken...Jag är 12 år (fyller 13 i sommar) och jag är Selmas bästis :)
Selma bad mig mig blogga ett inlägg nu för hennes internet laggar...
Här får ni en bild på "snygga" jag ↓
Just nu sitter jag och chattar med några kompisar :) Väldigt roligt ;)
Jag hoppas att ni har det bra här på Selmas blogg :D
Efter sommaren kan ni följa mig på http://jessicaalvrud.blogg.se/ och läsa om mitt intressanta liv innom rid/ishockey/skol världen :)
Jag vet inte vad jag ska skriva?
Vill ni se min outfit till skolavslutningen ?
Här får ni en bild ↓
-klänning från Bonprix
-skor från??
Jag vet inte vad jag ska ha för någon frisyr än men det blir antadligen lockigt elr flätor :)
Imorgon ska våran kompis Ida opereras så ett stort LYCKA TILL till dig Ida!
Men nu ska jag dra, vi kanske hörs någon gång, vem vet? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0