if you see.. its a magic number..


Hejsan alla. Eller ska man säga godmorgon? :O
Idag är det "vecko byte" för mig. Ska hem till mamma idag.
Jag slutar tre tror jag, sen tar jag väll bussen 25 över. kommer hem runt kvart i 4. Ska packa mycket den här veckan, måste packa för mamma vecka + för sommaren lite, vi börjar fixa lite småsaker redan nu, fast det är 3 veckor kvar idag.  Vaknade halv sju idag, blev lite tidigare eftersom jag sagt till Melinda att vi ska samma buss, som går kvart i åtta. Vanligt vis brukar jag dra från huset åtta och vi börjar tjugo i nio. Så det blir liiiiiiite tidigare idag då.
Försöker även ringa Melinda och påminna henne om det men då kommer bara 3-svararen upp.. "if you see, its a magic number", som ni.. ser på rubriken ;). Men bloggar efter skolan innan jag drar iallafall! :D kram sålänge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0