Huvudvärk, ont i halsen och mår sämst.

Idag har jag bara legat i sängen och kollat på film. Tre olika filmer.. Material girls, Mean girl &Mean girls2.
Jag är väldigt kraslig. Har fruktansvärt ont i huvudet och i halsen. Håller jag på att bli sjuk? Hoppas inte det.- Måste till skolan imorgon. vi har prov! Sen ska jag vara med på avslutningen. Ska även senare till mormor och morfar. Det ska bli kul! :) Fast när jag är där så ska jag passa på att plugga. Pluggar bäst där.. hehe. Men skypear även med Jessica och pratar om avslutningen. Imorgon i skolan börjar vi 10 och slutar 13.00 tror jag? Så måste pendla igen.. :) Och imorgon i skolan ska vi städa, lämna in lite böcker.- Sen ska vi ha prov, matte prov. Kul.. inte. Okej fett random inlägg.. Men ja, nu fick jag prata ut lite. Bloggar innan jag drar till mormor iallafall! :D Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0