Hemma nu.

Nu kör jag på ett snabbinlägg här. Har inte tid att blogga, ska packa lite till Bosnien sen ska jag till mormor och morfar ett litet tag.
Som ni såg så bloggade inte jag igår fast jag skulle det direkt när jag kom hem.. Men grejen var att jag stannade en natt till. Kandras mamma tyckte att jag skulle stanna hos dom en natt till och sova över- Såå varför inte? ;) Så jag sov över hos dom inatt igen. Och imorse åkte vi till Domarudden och va lite där. Dom badade med inte jag! Haha, brrrrr.. kallt. Träffade även på väldigt många som var där! Nice juh! :D Men mamma kom och hämtade klockan tre på Domarudden. Det var så mycket köer vid Domarudden på vägen dit! Förresten GLAD MIDSOMMAR!! :D Men nu ska jag prova lute kläder osv. Hörs senare! Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0