Welcome.

Welcome to my new blog!

välkommen! 
Hej jag heter Selma Pasalic och är en tjej på 13 år, alltså 99a.
Jag har en bror som är 17 år, 94a alltså 5 år äldre än mig! Mina föreldrar är skilda, dom skildes sommaren 2010, emin (min brorsa) flyttade heltid hos mamma. Min mamma bor i Kista, en ort i stockholm och pappa bor i Åkersberga, utanför stockholm! :) dom flästa vet nog vart det ligger?-
jag älskar att dansa. har dansat sen jag var två dvs i 11år. Jag  har dansat alla olika danser tex. Show, jag har gått på många shower, i upsala och i Å-berga! :)
Jag har haft många bloggar men bara två av dom har vart seriösa, en med min kusin och en själv, sen har jag också haft en med min bästavän som vi la ner för bara någon dag sedan!
Men den här bloggen den ska bli seriöst-
Jag själv har haft upp till 110 besökare per dag- men hoppas vi kommer längre upp på nivån med denna blogg!

jag har haft många "teman" på alla mina olika bloggar, men den här bloggen...., är en fotoblogg!
och ja, som sagt så kommer jag fota och lägga ut foton osv- men kommer såklart blogga om min vardag, åsikter, outfits osv. Här är det bara glada miner!
Och säger det redan nu, men kommer säga det under varje bild jag tagit;

Alla bilder är tagna utav mig, kopiering utan tillstånd anmäls!!!!

Det finns så många heaters där ute, det är säkert jätte många som hatar mig! 
Och dom kommer säkert skriva så onädiga komentarer, men visst.. slösa er fritid på att komentera onödiga komentarer som bara slängs, sure- bryr mig helt enkelt inte!

Säger bara..
Välkommer till min värld!


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0