Varför jag faktiskt inte har bloggat.

"Varför har du inte bloggat? Du borde blogga, du är en duktig bloggerska! "

tack för allt stöd och dom som sagt att jag borde blogga! det är de här en bloggerska vill ha av sina läsare, det är det här som gör att en bloggerska bloggar! :D Fortsätt ni, blir värkligen jätte glad av sånt! :D tack så mycke, men nu kommer sanningen till varför jag inte har bloggat.

Det är så att jag har inte haft en dator, min lilla är typ sönder och mammas kan jag inte blogga på eftersom att den blir seg av blogg.se.. Min brorsas får jag absolut inte använda för att den blir seg av blogg.se + att jag kan råka radera nått som tillhör gymnasiet och bla bla, pappas har jag fått använda men det skulle bli cp om jag bloggade varannan vecka.. eller hur? Men i onsdags så hade jag samlat till 5500 och köpte en dator! :D Så nu sitter jag med min dator i knät och ska börja blogga idag! :D Men det är ett problem, har inte fixat virus-skydd så jag kan få virus när som,  och då kommer hela datorn gå sönder!.. :( jaja, skiter i de..! men bloggar senare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0