Mina dagar;

Ursäkta för dåligt uppdateringen, men har helt enkelt inte haft tid.. Men vill ni veta om mina dagar så kan ni fortsätta läsa inlägget men om inte.. kolla vidare i bloggen! :D

FREDAGEN;
I fredags efter skolan städade jag mitt rum, klockan 6, på kvällen kom mina och mammas kompisar från norrköping. och det var Ida och hennes mamma, vi var fyra tjejer! Vi spenderade kvällen med att äta snabbmat, rita osv osv. Jag la mig 1 och föreldrarna runt 3 tror jag?
LÖRDAGEN;
Vi vaknade runt 9? Mamma skulle gå och jobba någon timma för hon skulle vara klar med en grej på jobbet?
Så då var det bara jag,Ida och Sanela, idas mamma! :D så vi tre gick till Kista och köpte lite grejer tre klädes plagg till Ida + en perfym, och från dom som en "present" så köpte dom en perfym till mig, "Britney spears"

Sen kom mamma från jobbet efter en timma, och vi drog till Bromma blocks, För er som inte vet vad det är så är det ett stort shopping center i Bromma, Galleria.
Och faktiskt så köpte jag inget där.. Eller JO! En jätte fin topp från Kappahl! Nöjd med köpet!
Vill ni se den? JA såklart ni vill, om inte.. så kolla inte då ;)
Den löpte jag, finns även i rosa och gul.. sen blå men den finns det ingen bild på


Sen gick vi hem efter att vi hade shoppat!:) 
När vi kom hem var klockan runt 5! vi satte oss framför datorerna och bara chillade (Jag och Ida).
Runt 6 så skulle mamma, Sanela och Ida till"baka" till Norrköping, eller mamma skulle köra hem dom i norrköping + stanna där tills på tisdag!
Så när dom hade gått så gick jag till min kusin Erna, vi var ute, vi gjorde massor av saker t.ex fottade. Runt 12 la vi oss!
En liten rolig bild jag tog på Erna! :D

SÖNDAGEN;
På söndagen väkte Erna mig runt kvart i 8 -.- vi låg i sängen tills 9 (mistolka inte). Runt nio började vi fixa oss och äta sen gick vi ut klockan 10.00!:D Vi var ute till 11.10 sen gick vi hem. när vi skulle hem så skulle vi på dans! Streetdance. Vi dansade från 12 till 1. Vi var hemma runt halv två. När vi kom hem så somnade Erna, Så jag tog och åt lite! :D Sen runt två så gick jag hem till mig, jag packade osv. Och min mosters man körde mig hem till Aida! :D (aida är min "kusin")
När jag kom fram så var vi lite på datan och bara chillade, runt 4 så gick vi ut till fiskartordpet. Där nere så solade vi, fotade.. var lite idioter.. osv! :D Sen efter att har varit där en timma så drog vi hem till henne igen! :D
När vi kom hem åt vi lassange. När vi hade ätit så tänkte vi att vi ville ha cola, medans vi drog till centrum och köpte cola så lät vi en film som heter easy A laddas ner! 

så vi kom hem efter en halvtimma..
Vi ville vänta med filmen och colan.. så vi tog och chillade framför datorn till klockan var 12, och när klockan var 12 så fyllde Aida 15 år! :D jag gav henne pengar som present!.. efter att hon hade grattat sig själv så kollade vi på film!.. Efter filmen så bara chillde vi framför datorerna.... igen.... datanördar xd.
efter en stund somnade...........................................................
MÅNDAGEN,IDAG;
vi vaknade runt 11, vi åt och allt.. vi gick in i rummet igen.. på datan.. vi dansade och hon öppnade sina presenter! Sen ringde pappa och sa att jag skulle hem runt ett och det var om...... 5 minuter, asså dom skulle komma och hämta mig då. Efter att dom hämtade mig så drog vi till Arninge, vi köpte jeans till mig och trosor xd.  Vi storhandlade även! :) Sen åkte vi hem och då ringde min bästavän Jessica och sa att jag kunde sova hos henne, så nu så ska jag äta sen åka buss till henne och fira valborg med henne istället för att gå på majbrasa med familjen.. :D Nice, vi kommer bada tunna, kolla på film, och göra massor av grejer! :D Ap-kul!
Det var mina tre dagar som jag inte bloggat på, och då kan ni nästan första varför jag inte har orkat blogga? ;)

En ganska..... failad bild på mig xd.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0