Dagen;

Hej hej alla bloggläsare.......................................................

min dag började segt, förs hörde jag larmet imorse och jag stängde av den och somnade om (hur fucking dum får man va!?) så sen vaknar jag halv sju och jag skulle dra till bussen kvart i sju, så för mig blev det lite stressigt. Men jag hann ändå.. ;) men när jag väl kom till skolan så sa alla, har du ens borstat håret, och ja det hade jag. Men skoldagen började med spanska då vi igentligen skulle ha spanska- förhör.. men vår lärare glömde bort de yeeeeey, så vi hade inte de! Sen hade vi So- där skulle vi ha so-prov men muntligt så hon skulle ta in en och en i ett rum så skulle man typ snacka om 30-åriga kriget, hon gick ner för klasslistan en och en. Och jag är nästan längst ner, såå hon hann inte mig så jag ska göra på onsdag! sen hade vi engelska ocg då hade vi förhör-.- jaja, hällre ett än 2 ;)- sen hade vi lite skol grejer! Men vet ni vad vi åt till lunch? PIZZA, ah vad gott mm.. :P sen slutade vi halv tre, tog bussen 5 över tre och från åkersberga halv 4 till kista och kom hem för drygt en timma sen, shit vad tiden går fort..

Ikväll kommer några vänner hem till oss och sover över! Dom drar imorgon och mamma ska följa med dom till Norrköping, jag kommer typ sova hos mina kusiner.. och sen så på söndag så ska min moster skjussa mig till min kompis i Åkersberga och jag ska sova över till måndag, efter det ska jag dra på majbrasa med mina kompisar! :D Yeeeeeeeeeeey  Men nu ska jag äta någon kaka eller nått gott :D Ses ungar!

Jag och Melinda på påsklovet när hon sov över!♥
Hon är en av dom som jag ska dra med på brasan! :D ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0