1 sak ni inte visste om mig.

Mobba mig inte för det här, snälla..

Jag har en väldigt "konstig" fobi. Jo, jag har fobi för metall.. vet att det låter cp men ja, faktiskt.
Fobi för all typ av metall, specielt nycklar och halsband. Och när det gäller om rostad metall så ska vi inte äns tala om de.. Jag vill värkligen inte ha den slags fobin! Så fort min kompis kommer med en nyckel i närheten av mig ber jag henne att ta bort den eller gå, eller så går jag bara.. Men nu kommer en sak, Jag är inte "rädd" för mina smycken, nycklar, halsband osv. Jag själv använder mina smycken, jag låser mitt hus med en Metall nyckel- osv.

Mina närmaste vänner vet de, men nu vet ni också de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0